tirsdag 4. mars 2008

Tanker i bilen, faktisk!

I dag ville jeg inn jeg inn og skrive her på bloggen, men når jeg først kommer hit er jeg tom for tanker. Innser kanskje at jeg ikke har noe interessant å skrive om i dag...
Selv om det har skjedd mye spennende, as usual ( ;p)

Da jeg satt i bilen på vei hjem i dag, etter å ha vært iherdig vaskekjerring på byggsenteret (ikke spørr!) kjente jeg noe merkelig. Iallefall en ganske unormal følelse til meg å være. Der satt jeg i bilen. utslitt. Utsulta. Ordet sjokolade poppet opp i hodet på meg (fortsatt ingen sjokkerende opplysninger her), men det var her noe var annerledes. Hjernen min reagerte rett og slett ikke, og ikke kroppen heller. Ordet sjokolade ble værende i hodet på meg uten videre betydning, uten at jeg merket at nå må jeg ha sjokolade. jeg hadde til og med en sjokolade i sekken som jeg lot være å spise (!!), rett og slett fordi jeg ikke hadde lyst på. Jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer, men jeg begynner nesten å bli litt redd...
Hva skjer med meg?

Ingen kommentarer: