søndag 13. april 2008

En god latter forlenger livet

Alle liker å le.


Fordi: Latter = Lykke, som er noe positivt og derfor liker vi det.


Iallefall liker jeg det, og dermed går jeg automatisk utifra at de fleste andre liker det også.


Det gøyeste er sånne litt rare lattere. Selv har jeg en ganske høy en, eller kanskje er det bare tilfeldig at folk snur seg (haHA). Men det som absolutt ikke er vakkert er snorke-leing, så hold dere unna den kategorien! Verste man kan høre!

Det er ikke bare lyden på latteren som kan variere. Det kan også kroppsstillingen. Selv er jeg vel et godt eksempel på at det sistnevnte kan være så mangt...


















Jeg sliter ikke med noe altså. Helt sant.
Jeg bare liker å ligge sånn, okei?

3 kommentarer:

KamillaK sa...

haha så skjønn du er

Anonym sa...

Iselin syns framleis du er eit sjukt menneske, og eg må seie at eg sakte, men sikkert byrjar å bli overbvist sjølv også...

Ingrid sa...

Fordi?
I mine auge er eg normal.