søndag 4. mai 2008

Helgemorro. Haha.

Langhelghimmelen er over, back to harde kvardagen. Jippi.

Det har vært en helt okei helg. Starta med litt natt-til-første-mai-fylla (og nei, jeg kommer ikke til å legge ut bilder fra det her), så litt jobbing, film og tv titting med div. venner, soving, soving. Også grilling som ikke blei noe av, siden jeg sovna i stedet. Dessuten har jeg klippet panneluggen litt mindre skeiv enn det den var før, føler jeg begynner å få litt teken på det nå, selvom jeg ser fortsatt litt batman-tendenser. Og nå...Ser jeg virkelig (!) fram til å starte morgendagen friskt med dobbelttime naturfag, selv om jeg sånn (i teorien) faktisk liker naturfag.
Jeg er litt into svart-hvitt bilder i dag. Derfor legger jeg ut hele to stk. Enjoy.





vakkert bilde av meg som hører på min enda vakrere touch ;P
Endelig har jeg funnet en som har alt det jeg ser etter i en fyr!
Legg spesielt merke til de kreppa (?) detaljene i håret hans.

Ingen kommentarer: