onsdag 31. desember 2008

2008

Nå har jeg hatt en lang juleferie fra alt som heter blogging. Siste uka før ferien var jeg opptatt med altmulig som skulle fikses før jul, og i juleferien har jeg hatt mye annet å prioritere. høhø, dette så jo veldig seriøst ut egentlig. Men det er fakta faktisk.

Idag er det nyttårsaften, og siden det er siste dagen i 2008, tenkte jeg at det jo kunne være litt morro å oppsummere året litt, siden det jo er ingen andre bloggere som har gjort det allerede.

2008
- Har reist en del og opplevd nye ting, noe som alltid er morsomt! Det har blitt 2 turer til tyskland, en sydentur, langhelg i Barcelona og 2 fiine uker rundt omkring i England. Håper det blir enda mer reising i 2009!
- Begynte 2. året på vgs, på allmenn, noe som jo er litt merkelig i og med at jeg gikk første på idrett. Men slik er det, og alt i alt vet jeg at det var det rette valget for meg, uansett om det kan være både fordeler og ulemper.
-Hadde den, til nå, beste sommeren, og fikk mange minner som jeg vil ha for resten av livet! Reiser, tull og tøys på jobb, parken, tur til breim som ikke glemmes med det første og mange herlige sommerdager ute i solen sammen med venner. Fantastisk. Oog kom på en ting til, olsok! Gleder meg stort til neste år.
- Diverse sene kvelder med venner, shoppingturer, uforglemmelige fester, hytteturer og ball som til sammen utgjør mange fine minner.
-Hadde en av de beste skoleturene noensinne til Tyskland, skal aldri glemmes! Skulle ønske den kunne vart mye, mye lenger.
-Jeg kjørte ferje til Balestrand sammen med Malene. Og ja: vi kjørte den faktisk. OG vi lever enda. utrolig.
- Malene ble 18!! hurra! i 2009 er det min tur :D:D:D:D
- jeg innså hvor utrolig lyst jeg har til å flytte hjemmefra. Jeg vil ha frihet!
- Jeg jobbet på et byggsenter, uten at jeg har tenkt til å utdype det noe nærmere...
- opplevde at flere av mine venner flyttet til diverse plasser (langt vekke) og det har ikke vært bare greit!
-klippet pannelugg (stort steg for meg som har hatt 2 meter langt rett år hele mitt liv).
- Vandra hver dag på campus med min favoritt-sauebonde og gangster.



Fyttigrisen, jeg som trodde det ikke hadde skjedd en eneste ting i hele år, men ser da ut som det iallefall har skjedd litt. Alt i alt syns jeg 2008 har vært ett både opp og ned år, føler faktisk at det er positivt og at jeg går sterkere ut av det enn jeg gikk inn i det. Og det er jo bra.


Hva syns du om 2008? opptur eller nedtur?

Ingen kommentarer: