søndag 14. desember 2008

Nå har jeg kjøpt alle julegavene (nesten), fornøyd med det og nesten litt sjokkert over meg selv.

Helga er prega av endel konsert, konsert, iallefall fredag og søndag. Kommer iallefall i julestemning!
Ser den nyeste episoden gossip girl nå og må innrømme at jeg blir litt engasjert, kanskje ikke århundrets mest realistiske serie, men er vel derfor det er gøy.

Jeg kunne ha lagt ut sove-i-hallen-bilder eller juleball bilder fra torsdag, hadde det ikke vært for at de fortsatt lå på kameraet. Jeg er lat når det kommer til å legge innpå bilder på dataen. Vil bli flink, men det er litt kjedeligf og dessuten har alltid kameraledningen gjemt seg.

En dag senere skal jeg skrive om noen supresupre hudgreier og legge ut bilde av lepardkjole.
Nå skal jeg sove eller gjøre andre latmannsting.

Kom forresten på noe nå: hva ønsker du deg til jul? (henvender meg til min ene leser, vet du fins(?))

2 kommentarer:

Kaja sa...

http://porten.no/eway/default.aspx?pid=243&trg=Main_5631&Main_5631=5643:61692::0:5642:1:::0:0

Du må inn å sjå fint bilde frå konserten :D

Ingrid sa...

hehe, takk for linken :)