onsdag 15. oktober 2008

Akkurat nå jobber jeg med dette:
utveksling. Artikkel om utveksling.

Sitter å skriver masse tull på avslutningen, uten at det egentlig blir noe utav det. Sukk.
Jeg vil ha skrive-skills.

Senere idag får jeg framkallingen av bildene fra tysklandsturen (vet jo aldri når dataen kan kræsje...), det blir gøy! Føler at det kanskje var en smule unødvendig å framkalle alle bildene, iogmed at 1/3 er av bygninger i gotisk byggestil osv. menmen, tar altfor lang tid å sortere ut noen. Har egentlig ikke rukket å se gjennom alt enda, så kan jo bli endel overraskelser...

Ellers skal jeg prøve å bli treningsnarkoman, men noe sier meg at det ikke kommer til å gå helt etter planen. Det er kaldt, vått og brunt ute. Altså lite fristende. Men, hey, tanken som teller eller hva?

Nå vender jeg tilbake til mediatime-verdenen, blogges.

Ingen kommentarer: