søndag 12. oktober 2008

jeg har kjøpt meg starbucks kaffekopp. Vi har fått ett veldig nært forhold, både fordi den er fin og fordi jeg trenger store mengder koffein, ihvertfall nå når ferien praktisk talt er over.

Life right now er fint, men litt stress også. Egentlig hadde det ikke trengt å være stress hadde jeg bare vært en smule flinkere til å prioritere. Som foreksempel å bruke tiden på tysk innlevering istedenfor blogging... Men det er gøyere å gjøre ting man ikke trenger, merkelig nok.

Resten av dagen skal jeg prøve å komme ajour(jeg kan ikke fancy streker og slikt) med seriøse ting (les facebook). For en meningsfull dag.

er det forresten noen som vet hvordan man strikker en hæl (som i den tingen man har under foten, rart ord).

jaja. Skriver mer senere en gang.


Jeg sier bare en ting: Combi Hybrid Katamaran!
En opplevelsesrik dag i Balestrand (den historien tar vi en annen gang...)
Som du ser er det å posere til kamera mot sola en meget krevende handling, som ikke alltid får et like vellykket utslag.

Ingen kommentarer: