lørdag 4. oktober 2008

reisemodus

Høstferien har nettopp begynt og det er herlig, men tiden går så skummelt fort!

Torsdag kom jeg hjem fra en herlig uke i Tyskland. Var på skoletur med tyskfolk, blir mye tagging på face framover foråsidetslik. Søndag drar jeg til oslo, og så videre til Barcelona på Mandag. Er jeg flink legger jeg ut bilder en eller annen gang, men vi får se hva som skjer! Når jeg kommer hjem begynner vel prøve-maraton-helvette, det blir så gøy.

jajaja, nå blir det seriøs pakkings her, og litt googling av shoppingplasser i Barcelona. Flaks at jeg har utsyrt meg med min gigakoffert.
Kos dere i norge, suckers!

3 kommentarer:

Kaja sa...

God tur te Barcelona :D
Kos deg masse :))

Ingrid sa...

Tusen takk ;D sjøl om eg såg ikkje kommentaren før eg va komt heim ;P

Kaja sa...

Hehe :D