lørdag 11. oktober 2008

shopping?

ja, kan kanskje begynne med en liten oppdatering:

Kom hjem fra barcelona igår natt, fiin ferie :D men var jo selvsagt også herlig å komme tilbake til regn, vind og minusgrader (nesten)... For å oppsumere kort har jeg drukket store mengder kaffe (på starbucks selvsagt), shoppa litt rundt på div. butikker, foreksempel en fem etasjes H&M, og nå virker av en eller annen grunn ikke visakortet mitt lenger uten at jeg helt kan forstå hvorfor. Siden når lagde de visafolka sperregrense på det liksom?

Anyroad, i kveld skulle vi egentlig samles og spise ufornuftig store mengder dumle og kinder (taxfree - wee), men det var helt til jeg og malene, som har vært en uke i klamydialand, fant ut at alle er på ferie. Derfor blir det stampbading på oss litt senere. Det er vel ikke så ille det heller, kan jo alltids spise godteri der.

For å gjøre dette allerede særs interessante innlegget enda mer interessant: tysklandsbilder!! (for dem har vi jo ikke sett 89545789 av på facebook fra før!) enjoy!





3 kommentarer:

Anonym sa...

5 etg HM?? DA va nåke me savna i Goslar, Lüneburg å adle dei andre plassadn:p ha du fått tatt atte hm-shoppingen dao? eg ha kjøpt shaun-dvd:D
btw: haha, KULT:D(Y)

Ingrid sa...

eg handla faktisk ikkje so veeldig masse på hm, og det seie litt om kor bra dei andre butikkane va! :D

shaun-dvd!!?? kødda du!! :O:O:O
RÅTT!

I love kult :D

Anonym sa...

Wow!:O:D da mao du utdjupa om pao skulen!
da e HEILT sant, eg e ein lukkele eigar:D