torsdag 18. september 2008

Dilldallblabla

Dagen idag har bestått av å ringe til Usa og England (!). Så var jeg på lunsjmøte med enorme mengder mat, så jeg tok liksågodt med meg endel inn i engelsktimen, mat får man jo aldri (?) for mye av. Alltid like spennde å høre laange oppramsinger av hva folk har gjort på skolen, så jeg tror jeg stopper her...

Etter skolen traff jeg Merethe og Marita, som jeg ikke har sett på for lenge, veldig koselig! :)

Idag blir jeg nødt til å ha ukas store lekse-dag, og det er jo alltid like gøy. Men med tanke på alle de klare antydningene mattelæreren har kommet med om at vi må intensivere jobbingen med blikket rettet litt vel mye mot meg, så tror jeg det kan bli nødvendig.



Søt Fisk.


Og bare sånn helt til slutt... Nå har jeg kjøpt en 6pakning med rosiner, moe som resulterte i at jeg ble kalt bestemor.?Føler bloggen min er iferd med å bli en jævla rosinblogg, iom at det har vært tema i opptil flere bloginnlegg nå. Det er kanskje ikke så positivt.

Ingen kommentarer: