søndag 14. september 2008

Nr. 50!

Innlegg nr. 50! Så vet dere det.

Uff, har ikke blitt så altfor mye pugging siden sist jeg var her. Prøver å ta meg sammen, men det er alltid noe som distraherer meg. Noen som kjenner seg igjen?

Så hvis det fortsetter slik kan det bli en ganske så lang kveld. Heldigvis har jeg funnet ut hvordan man kan lage SUNN (?) kakao, så ingen fare for at jeg ikke skal holde ut! Mistenker også at jeg kommer til å trenge litt kaffe. Jobb har gjort meg til ett koffein-addicted vrak. Og siden jeg hellte i meg 1,5 liter pepsi max i går kan jeg jo variere litt med kaffe i dag. Smart.

Vet det er utrolig kjedelig med bloggposter uten bilde, så her kommer ett som ikke har noen sammenheng med resten av innlegget:


Savner deg!

3 kommentarer:

Madeleine sa...

næmmeen, jeg har også innlegg 50 i dag! søt blogg!

Camilla Didriksen sa...

Så koselig bilde :)

Ingrid sa...

Takk :)

Camilla: ja ikke sant? :)