lørdag 6. september 2008

Hankalaust















Ivrig lek. Du er ikke voksen før du tørr å være barnslig.

Idag har jeg vært supersunn, selv om det er lørdag, men frykter at jeg kommer til å ødlegge det nå snart, har en sterk mistanke om at jeg kommer til å innta mindre sunne ting når jeg snart beveger meg ut huset og bort til noen venner. Fatso. Jaja. Jeg har heldigvis maange andre dager å begynne ett bedre liv på. Jippi <3 haha. Dagen idag har stort sett gått med til å jogge mad langt (skryte, skryte) og se på Skins (:D:D). Før jeg la ut på min lange joggeferd var jeg på msn, og der var også Kristina, savner deg!

Dette innlegget tror jeg tar prisen som mest fjortis(s?) på denne bloggen så langt, og akkurat det sier jo ikke så rent lite... Men da må jeg bare gi meg selv lov til å presisere at jeg (egentlig) er veldig voksen (høhø), jeg bare liker ikke å vise det sånn hele tiden.

Nå skal jeg ut og kjøre bil!! Det kommer til å gå veldig bra. Kanskje.

Ingen kommentarer: