lørdag 13. september 2008

OPPUSSING

Denne gangen har jeg faktisk valgt en overskrift som passer til innholdet i innlegget. Jeg vil nemlig pusse opp. Og flaks for meg har jeg ett hus jeg kan pusse opp. Uheldigvis er det ett veldig gammelt hus og ser derfor tilfeldigvis ganske ulekkert ut. Men poenget med oppussing er vel nettopp det at man skal gjøre det fint?

Jeg har allerede en god del tanker inni hodet om hva som kunne vært fint, problemet er bare at det kan bli en smule vanskelig å holde seg til en stil. Jeg vil ha farger, samtidig som jeg egentlig vil ha det enkelt. gammel stil, ny stil, retro stil, trendy stil? Det er faktisk litt vanskelig.


I og med at det her er snakk om ett helt hus, har jeg mange rom å ta av, men jeg innser at jeg nok blir nødt til å begrense meg til 1. Iallefall til jeg får utvikla oppussings-skillsene mine en smule mer.

Dersom noen ønsker å komme med erfaring, meninger eller hva som helst annet oppussingsrelatert prat (haha) så hadde jeg blitt glad. Det trengs!

1 kommentar:

Anonym sa...

E da strikkeromme da e snakk om her? *seriøs og vaksen*