tirsdag 16. september 2008

Min dag, vesentlig og uvesentlig.

I dag har jeg hatt to veldig spennende opplevelser på en dag. (!) Jeg må vel rett og slett innse at jeg lever i en hektisk og dramatisk hverdag.



Den første tingen var shopping med Silje-Marie. Og her snakker vi ikke vanlig, ordinær shopping. Resultatet herfra var tre garnøster, og ikke minst en lekker bærepose fra sy-og strikkebui. Jeg tror vi begge var i en form for altoppslukende lykkerus da vi gikk ut derfra.



Men! More to come: Nå har jeg nemlig (dette gjetter du ikke): vært ute og kjørt... BIL!!

Og ser vi bort ifra små detaljer som andre biler, trær og mystiske rykkinger i bilen så gikk det faktisk Superbra! Fortsetter det slik så tenker jeg lappen er innenfor rekkevidde på 1-2-3. (hvis vi ignorer det faktum at jeg teoretisk sett også må klare teorien).



Nå skal jeg forte meg ut å trene før jeg ikke klarer å stå imot lysten til å sjekke om det har kommet en ny episode GossipGirl lenger.



Dagens oppfordring: Spis rosiner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice day=) Har du opna posen din og funne fram strikkepinnadn?:P ..eg ha, garne e TJUKT!;P

Råning i bommen i Fjærland eller?:) Woooah:P

Ingrid sa...

No ska eg gå for å få litt strikkeundervisning hos mamma (viss ho kan noke :P)

Nei, bremuseet faktisk, haha Xp