søndag 2. november 2008

En perfekt søndag er:

- En bra serie, gjerne se hele sesongen etter hverandre.
- Store mengder gulrotkake og kakao.
- Myk sofa med masse pledd.
- Peis
- En god venninne å sladre med.
Kort sagt så elsker jeg søndager! Iallefall slik søndager.

Min søndag er:
- Tysk-fucking-prosjekt! Jeg innser nå at det kunne vært lurt å begynne litt før idag...
Men jeg er glad likevel, for da jeg sto opp i dag tidlig fikk jeg plutselig julestemning. Blir egentlig utrolig lei av julestemingprat, men nå har det altså rammet meg også.

Og når jeg først hadde fått julestemningen over meg begynte jeg å fundere på hva som er det beste med julen:
Noe av det beste med julen er at du kan ha dager der du går i pysjen hele dagen, er ikke det litt fantastisk? Det blir definitivt julens outfit for min del. Og julekjole selvsagt, jeg blir aggresiv av folk som går upynta på julaften!
Også liker jeg å ake sammen med venner, ingen jul uten! Kommer til å tvinge dere ut i år også!

Jeg vil skrive mer om jul, men siden det er et faktum at vi fremdeles befinner oss i november, og jeg fremdeles har cirka sju timers intens jobbing med tyskprosjekt foran meg, tenker jeg at det blir en annen gang. Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer: