søndag 23. november 2008

Update

Nå er det ganske lenge siden jeg har skrevet, så på tide med en liten update.
Siden sist har det stort sett skjedd vanlige ting. Jeg har spist knekkebrød med ost og agurk, mange knekkebrød faktisk. Jeg har vært i bursdag og på fest, også enda en fest (og kanskje en til?). Oppdatert ipoden min, nå er det kaiser Chiefs som gjelder. Jeg har spist pepperkaker og gjort andre julete ting. Og jeg har såklart mer enn noe annet sverget på at jeg flytter til california og aldri igjen kommer tilbake til denne grusomme kulda som gjør hendene mine misfarga blå, egentlig hele kroppen ganske misfarga blå.

Jeg tror (håper) at jeg har gjort mye annet også, men oppramsing er så grusomt kjedelig. alle vet at jeg har vært på skole, med venner, lest til prøver osv.

Forhåpentligvis blir jeg litt flinkere til å oppdatere framover slik at jeg slipper å skvise flere uker inn i hvert innlegg. For så spennende som livet mitt er, er jo det en kjempeutfordring. Jeg har sikkert tre linjer med happening, minst.

Ingen kommentarer: