søndag 30. november 2008

Helga

Jess, tenkte jeg kunne ta en rask oppsummering av min ville og hemningsløse helg!!

Begynte bra med iskaffe (mørk sjokolade) på fredagen, noe som er perfekt start på helgen, snakker vi ny tradisjon? Hvertfall, etter det var det klart for å gå på kino, to ganger på rad faktisk. Kroppen føles egentlig rimelig mørbanka etter å ha sittet i en stol så lenge, og det gjorde det kanskje ikke bedre at det var Madagaskar og james bond vi såg. Til opplysning er jeg egentlig ikke stor fan av tegne/animasjonsfilmer (med unntak) og actionfilmer er kjedelig. Tror jeg brukte ca. halve james bond på å fundere på hvorvidt jeg skulle spise sjokolade når jeg kom hjem eller vente til lørdagen.

Lørdag var det åpning av """""julegate""""" (haha). Må til for å bli satt i den rette julestemingen. Bortsett fra minusgrader var det faktisk ganske så kjekt, fikk sett merethe og anita og det var en stund siden sist! (hvertfall en uke eller to). Ellers har jeg trent(!!), prøvd å lese sosiologi (men sitter her istede). Også har jeg begynt å planlegge julegaver, gøy!

Det ble ingen bilder her, for tror ikke jeg har tatt noen i helgen.
I morgen er det nissens dag, ellerno sånt. poenget er iallefall: gå med nisselue!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ny tradisjon(Y)..e redd me kjemme te å bli avhengige, mn dao faor me ta me oss ein haug iskaffi og setta oss bak forhenge ve jysk:)
julenissehuedag i måro?? ska alle gao me nissehua dao? (uoppdatert)

Ingrid sa...

jepps, jysk e perfect for iskaffedrikking føle eg! :)

ja, elle folk seie so, eg teke no med meg nissehua i sekken vaffal, so e eg prepared ;) og eg fant ut at det står masse julebrus i skapet: LYKKE !!

Anonym sa...

oh yeah:) ..snart bli da dansing dar å føle eg på meg;)

hehe:P ..spørs om eg ska leita litt eg å dao..:)
OMFG; julebrus????

Ingrid sa...

ja, dansing og iskaffe, trengs ikkje meir for å vere happy! :D:D

ja! JULEBRRUS! lalalalala, I'm lovin it