søndag 23. november 2008

Søndag

jeg har aldri skjønt hva endel folk har imot søndager. Det er jo en perfekt dag, sett med mine øyne.

Denne søndagen har jeg brukt på slike ting som søndager skal brukes til.
Først stod jeg opp litt senere enn jeg burde, det er obligatorisk på søndager. Frokosten bestod av knekkebrød med agurk og ost, det er faktisk obligatorisk uansett ukedag.

Ettersom jeg har vært uvanlig lat i det siste, selv til meg å være, fant jeg ut at jeg skulle gå ut i sola og høre på coldplay. Skulle egentlig jogge, men det viste seg fysisk umulig på ISEN (enda en grunn til å hate vinter). Derfor ble jeg nødt til å gå, noe som gjorde meg ganske utilfreds siden jeg rett og slett ikke er en person som går tur.

Da jeg kom inn oppdaget jeg til min store forskrekkelse (og sorg) at noen hadde tatt fram skiutstyret og at denne noen ville ha meg med på skitur. I november. Det som faktisk var enda merkeligere var at når jeg kjente etter hadde jeg faktisk lyst til å gå på ski, og antallet ganger jeg har hatt den følelsen tror jeg kan telles på ganske få hender iløpet av mitt 17-årige liv.


her suser det nedover, ja.

Nå er det tv som gjelder, trengs det også på en søndag.

Ingen kommentarer: