mandag 10. november 2008

Overskrift?

November er seriøst en deprimerende måned. Teoretisk sett er jeg sikker på at den kunne vært koselig kunne man bare ligget i en varm seng og drukket kakao hele dagen (uten at det hadde fysisk innvirkning på kroppen selvsagt), men siden det i praksis ikke er slik i det hele tatt, er november ikke gøy.

Siden jeg ikke har noe bedre å ta meg til akkurat i dette øyeblikk (lekser og trening, neitakk) kan jeg liksågodt ta med noen bilder fra tiden før snø, kulde og andre grusomme ting. Bare sånn for å dokumentere det urbane og livlige samfunnet vi har her i ingenmannsland.











Jeg vil ha. Nå.






















Jeg er så stilig at jeg dør.
















Zzandane. Tehe.




Jeg vil på kino. Jeg vil danse. Jeg vil drikke gløgg med mandler.
Nå må jeg skrive i boka mi, planlegge resten av uka. Buisnessish.


Ja, jeg fant innlegget, var ikke slettet likevel! Made my day, haha.

Ingen kommentarer: