torsdag 27. november 2008

Energilampeenergi

I dag har jeg kjempet meg gjennom slush-sørpe, elver av vann, storm, vind, regn som følger med vinden og gir deg følelsen av å stå i en dusj (kald dusj vel å merke) og mer regn. Er det rart folk får vinterdepresjon?

Mine råd på hvordan overleve høst&vinter&kulde:
- masse varme klær
-kino, vennekvelder, trening, hva som helst som får deg til å glemme at det er mørkt og minusgrader
- Kakao
- Stearinlys, pledd, film og bra musikk
- shopping!
- Energilampe!! Det skal jeg så få meg, noen som vet om det virker?

Det aller beste hadde vel egentlig vært å reise til Hawaii og kommet tilbake til sommeren.
Lurer på hva som fikk de første menneskene til å bosette seg i Norge, det er virkelig et mysterium.


Sånne ting trenger man i November.

3 kommentarer: