fredag 13. juni 2008

Atlanterhavet med tid

ja, ja, ja! Jeg kom ikke opp i muntlig! Lykke!

Samtidig er det litt rart også. De første 5 minuttene var det bare lykke, helt til jeg tenkte: okei, hva gjør jeg nå? Et helt atlanterhav med tid fyllte seg opp foran/rundt meg. Jeg har gått utifra det verste og derfor ikke lagt mange planer for helgen, så nå strekken den seg ut foran meg som uendelig. Men jeg skal nok alltids klare meg! Kanskje jeg til og med skal få meg en hobby? Eller, ved nærmere ettertanke tror jeg vi dropper det, noe må jeg gjøre når jeg er pensjonist også. Det jeg derimot skal gjøre er å be om godt vær, slik at jeg kan få litt god, gammeldags sommerferie-følelse. Den er nemlig ikke kommet helt enda.


Dagen idag har jeg fyllt opp med konsert faktisk, sammen med koret og en aldri så liten solistsang. Etterpå ble det kinamat (hva ellers?), alltid like koselig. ! Nå skal jeg la kyllingen godgjøre seg i magen (yummy!). Kanskje blir det litt trening senere (dette sier jeg ikke for å imponere, trener alltid fredagskveld...haha), eventuellt litt party, det er jo tross alt ferie!


Meningen med livet. (Stranda altså, ikke random tyske turister)

2 kommentarer:

KamillaK sa...

Kinamat<3
kos deg masse med sol, sommer og strand. kan tenke meg det var deilig å ikke komme opp i noe muntlig.

Ingrid sa...

Ja, det var ganske fantastisk!