søndag 29. juni 2008

Jeg er tilbake.

Igår sov jeg til klokka halv to, og våknet sjokkert over at ikke de 78633 småfuglene som bor utenfor vinduet mitt hadde klart å vekke meg med pipekonsertene sine. En god start på dagen.

Jeg har masse bilder, men akkurat nå er jeg for lat til å legge dem inn her, så det får bli litt senere. Men jeg har hatt det supert, og det var deprimerende å komme hjem til regn i Norge, as always. Dessuten har jeg en svær koffert som ligger oppe på rommet og venter på å bli pakket ut, problemet er at jeg hater å pakke ut. Derfor velger jeg å inntil videre ignorere det faktum at den ligger der.

men til tross for kofferten, regnet og at min planlagte joggetur henger i en tynn tråd, er jeg glad. Fordi det er masse gøy å se fram til, og fordi jeg elsker sommerferie.

Og for å skifte tema for 14. gang i dette blogginnlegget: er det bare jeg som irriterer meg grenseløst over at panneluggen ofte "deler" seg på midten? Eller er det kanskje bare ett fenomen som forekomer i mitt hår? Det gjør meg så sint at jeg får lyst til å gå berserk med saksa (igjen), men tanken på å bli batman (igjen) stopper meg. Heldigvis.

Nå skal jeg ut i støvler og regntøy, legge meg under parasollen, sette på sommermusikk og late som det er sol. Ha en fin dag.

Ingen kommentarer: