tirsdag 17. juni 2008

Kaktus

I dag har jeg kjøpt min første blomst! (okei, kaktus). Den stod der i blomsterbutikken og ropte på meg, iallefall ropte den littegrann etter at Linn hadde satt den oppi en søt potte og puttet en fin liten sommerfugl oppi. Kaktusen er så fin at den har fått fire navn, og skal stå i vinduetslik at jeg ser den hver dag når jeg våkner. Det var selvsagt ingen andre enn Linn Therese som greide å selge meg en kaktus, selgerskills til deg!

Jeg har ellers bedrevet dagen med litt powershopping, faktisk litt andre ting enn kaktuser også.
Og jeg har greid å spise bare to is, noe som vil tilsi at hvis jeg fortsetter denne positive tendensen, kommer det til å ta to år mer enn jeg har beregna før jeg må trille istede for å gå. Jippi! Siden jeg har vært så flink betyr det selvfølgelig at jeg kan spise enda mer sjokolade, hadde det ikke vært for at jeg startet mitt nye og bedre liv for cirka 23 minutter siden. Sukk.

Jeg er kulere enn deg, for jeg har blå solbriller.





















Meg og min Kjære/kaktus.



Nå må jeg gå og beundre kaktusen min. Den er så vakker.
Snart blir det kanskje en hel kaktusfamilie i vinduet mitt.
Alle dere som ikke har kaktus: Suckers!! Aner ikke all moroa dere går glipp av...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk Gud for at det kun e ein kaktus. Eg mistenker du hadde komt til å drepe det meste anna...

Ingrid sa...

Det er derfor eg og kaktusen min passar perfekt ilag!
Eg er ekspert i å mishandle, forsømme, gløyme, torturere og drite i. Men den tåler det!

Anonym sa...

detta va i juni, korleis staor da te i glase no? og eg e svært nygjerrig pao ke han/ho/det heite?
kaktusa e fantastiske, eg ha 3:D dei burde bli kjente me kvarandre ein dag! kaktus-party?