lørdag 21. juni 2008

KIOSK

Kostholdet mitt består for tiden av en blanding av tørre knekkebrød og Lerum husholdningssaft. Jeg må si jeg virkelig har fått øynene opp for denne blanding, selv om den kanskje ikke gir rom for de store variasjonene.



Men idag skal jeg ikke spise knekkebrød. Idag skal jeg spise vafler. 878743 vafler. Eller, jeg skal kanskje ikke spise dem, men jeg skal lage de. Noe jeg ser fram til, fordi jeg elsker å lage vafler, og å betjene (sure?) kunder, og å bli innvadert av horder med veps som også har lyst på vafler. Men jeg ser lyset i enden av tunnelen - tysklandstur på mandag. Det kan bli bra! Tyskland høres jo egentlig ganske kjipt ut da, men jeg kommer til å kose livet ut av meg uansett. Så det så.





Anyways. Jeg har snoka på internett, se hva jeg fant:

Jeg er jævlig redd for utedoer.













Fjord og fjell. Og meg og Kristina.
































KIOSK. haha

Ingen kommentarer: